bracket-up

Civilizācijai attīstoties radīts milzum daudz vārdu. Tie ļauj procesus aprakstīt gari un plaši, bet tikai retais spēj to darīt , koncentrēti un intelektuāli, pielietojot īstos vārdus īstajā brīdī. Tāds, manuprāt ir „IBKK”.

bracket-down

Velta Lasmane, Līvu Akvaparks izpilddirektore

Komanda

IVETA BALODE, Stratēģiskā konsultante

IVETA BALODE, Stratēģiskā konsultante

Žurnālistikā darbojās no 1992. gada līdz 2001. gadam. Sākotnēji kā TV ziņu reportiere, pēc tam ziņu producente un  LNT galveno vakara ziņu producente un diktore.

Līdz sabiedrisko attiecību aģentūras IBKK dibināšanai, bijusi LR Ekonomikas Ministra Jura Lujāna padomniece un Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūras (LIAA) Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja. Izstrādājusi LIAA pārraudzībā esošo ES Struktūrfondu līdzekļu pirmā posma pieejamības un izpratnes veicināšanas informatīvo kampaņu Latvijā „Proti izmantot ES naudu!”.Personīgi izstrādājusi tautsaimniecības nozares- tūrisma izpratnes veicināšanas kampaņu „Latvija sagaida 2 miljono tūristu!” un bijusi LR Ekonomikas Ministrijas, Tūrisma Attīstības Valsts Aģentūras (TAVA) un LR Centrālās statistikas pārvaldes darba grupas vadītāja. Izstrādājusi stratēģisko konceptu un vadījusi tā realizēšanu LR Ekonomikas Ministrijas un Latvijā rezidējošo ārvalstu vēstnieku forumam „AmbassadorsForum Latvia for Partner”.

ZANDA KRASTIŅA, Projektu vadītāja

ZANDA KRASTIŅA, Projektu vadītāja

Sabiedrisko attiecību jomā darbokas kopš 2003.gada. Piedalījusies Pasaules Hokeja čempionāta Rīgā publiskās komunikācijas veidošanā. 

Kopš 2006. gada ir projektu vadītāja IBKK. Z. Krastiņa piedalījusies publiskās komunikācijas stratēģijas izstrādē Latvijas Garantiju Aģentūrai (LGA) un vadījusi uzņēmēju informēšanas kampaņu „Nauda Tavam biznesam!”

Organizējusi zviedru satelītkompānijas SES iepriekš SES SIRIUS, SES ASTRA seminārus un konferences Baltijā.

Piedalījusies UniCredit Leasing kā līzinga eksperta tēla izstrādē un ieviešanā Latvijā.

Piedalījusies lidostu operatora „TAV Airports holding" publiskās komunikācijas Latvijā stratēģijas izstrādē un vadībā. Stratēģijas kontekstā izstrādājusi un iedzīvinājusi asociatīvo nosaukumu lidostai „Rīga” kā North Hub Riga. Izstrādājusi nosaukumu, konceptu un stratēģiju  airBaltic aviācijas konferencei „Going to the NortHub Riga”  un vadījusi tā rīkošanu.